رونمایی از طرح سایت موزه باز چالدران در هفته میراث فرهنگی

به گزارش مجله سویگل، روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، جلیل جباری، 8 اردیبهشت 1400 با اشاره به برنامه های هفته میراث فرهنگی در استان اظهار کرد: در این هفته، هر کدام از شهرستان های استان برنامه های خاصی را اجرا می نمایند.

رونمایی از طرح سایت موزه باز چالدران در هفته میراث فرهنگی

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت حرفه ای از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

میراث آریا: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی اضافه نمود: رونمایی از کتیبه اوراتویی اهدایی، نمایش مجموعه کتاب های حسنلو در موزه نقده، شروع طرح کشت گل در حاشیه بسطام با عنوان طرح گلستان میراث و شروع بازسازی و تحویل رسمی حمام تاریخی قپان شاهین دژ از جمله مهم ترین برنامه های شاخص هفته میراث فرهنگی است.

او ادامه داد: برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع موزه و میراث فرهنگی از دیگر برنامه های در نظر گرفته در این هفته است که در اغلب شهرستان های استان اجرا می گردد.

جباری تشریح وقایع جنگ چالدران و کاوش های باستان شناسی حوضه زاب در فضای مجازی، تجلیل از فعالان و حامیان میراث فرهنگی، تنظیف اماکن تاریخی و ملاقات با مسئولان استانی و شهرستانی را از جمله برنامه های هفته میراث فرهنگی استان برشمرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی با اشاره به برنامه های فضای مجازی مطرح کرد: موزه خوی، موزه و تپه حسنلو، موزه و آثار تاریخی مهاباد، موزه و حمام تاریخی سردشت، موزه شیخ سلماس، آثار تاریخی چایپاره، آثار تاریخی روستای بی بی کند شاهین دژ، قنات های شوط، مجموعه تخت سلیمان تکاب و آثار تاریخی اشنویه از جمله مکان هایی است که در فضای مجازی در این هفته معرفی می شوند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 25 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1567

به "رونمایی از طرح سایت موزه باز چالدران در هفته میراث فرهنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از طرح سایت موزه باز چالدران در هفته میراث فرهنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید