تور ارزان دبی: صنعاء:قادریم در زمان و مکان مناسب به تجاوزات ریاض و ابوظبی پاسخ بدهیم

به گزارش مجله سویگل، وزارت خارجه یمن تأکید کرد که این کشور می تواند در زمان و مکان مناسب به تجاوزات ریاض و ابوظبی پاسخ دهد، ولی همچنان به صلح عادلانه و شرافتمندانه برای ملت یمن پایبند است.

تور ارزان دبی: صنعاء:قادریم در زمان و مکان مناسب به تجاوزات ریاض و ابوظبی پاسخ بدهیم

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک منبع در وزارت خارجه یمن گفت که ائتلاف متجاوز آمریکایی-سعودی-اماراتی در تحقق اهداف خود در تجاوز نظامی به یمن برای هفتمین سال متوالی شکست خورده است.

خبرگزاری رسمی یمن (سبأ) به نقل از این منبع گزارش داد، ایستادگی و ایمان ملت یمن به مسئله خود و مخالفت با مداخلات خارجی، باعث شکست این ائتلاف متجاوز شده است.

وی توضیح داد، عدم تحقق اهداف پلید ائتلاف متجاوز، باعث شده است که گاهی دست به فریب جامعه بین الملل بزند و مدعی شد که حامی راه حل سیاسی است و گاهی تهدید با استفاده از گزینه نظامی نماید.

این منبع خاطر نشان کرد، این تهدید در حالی است که ائتلاف متجاوز، حتی یک لحظه دست از تجاوز و ارتکاب جنایت علیه غیر نظامیان برنداشته و آخرین نمونه آن، حمله به روستای الحکیمه در تعز است که منجر به شهادت و زخمی شدن بیش از 20 نفر شد.

وی ضمن انتقاد از سیاست قحطی در یمن که به وسیله کشورهای متجاوز اجرا می گردد، توضیح داد، ائتلاف متجاوز مانع ورود فرآورده های نفتی، گاز خانگی و مواد غذایی به بندرگاه الحدیده می گردد.

این منبع توضیح داد، صنعاء می تواند در زمان و مکان مناسب به تجاوزات ریاض و ابوظبی پاسخ دهد، ولی همچنان به صلح عادلانه و شرافتمندانه برای ملت یمن پایبند است، اما با این حال، تداوم تجاوز نظامی، محاصره فراگیر را نخواهد پذیرفت.

وی تأکید کرد، ائتلاف متجاوز در کوشش است وانمود کند که جامعه بین الملل نشان دهد رخدادهای یمن، صرفا یک جنگ داخلی است، ولی همه شواهد موجود ثابت می نماید که تحولات یمن، تجاوز مستقیمی از سوی عربستان و امارات علیه یمن است.

عربستان سعودی در رأس یک ائتلاف عربی و تحت حمایت آمریکا، از ششم فروردین 1394 با ادعای کوشش برای بازگرداندن رئیس جمهور مستعفی یمن به قدرت اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، هوایی و دریایی این کشور کرد.

این تجاوز نظامی هیچ کدام از اهداف ائتلاف سعودی را محقق نکرد و فقط با کشته و زخمی شدن ده ها هزار یمنی، آواره شدن میلیون ها نفر، به بار آمدن خرابی برای زیرساخت های این کشور و توسعه قحطی و گرسنگی و بیماری های واگیردار همراه شده است.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1868

به "تور ارزان دبی: صنعاء:قادریم در زمان و مکان مناسب به تجاوزات ریاض و ابوظبی پاسخ بدهیم" امتیاز دهید

2 کاربر به "تور ارزان دبی: صنعاء:قادریم در زمان و مکان مناسب به تجاوزات ریاض و ابوظبی پاسخ بدهیم" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان دبی: صنعاء:قادریم در زمان و مکان مناسب به تجاوزات ریاض و ابوظبی پاسخ بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید