فرودگاه بین المللی دبی بسته می گردد

به گزارش مجله سویگل، براساس گزارش ها، با بسته شدن باند شمالی فرودگاه بین المللی دبی قرار است پروازهای این شهر به فرودگاه آل مکتوم منتقل شوند.

فرودگاه بین المللی دبی بسته می گردد

پل گریفیث، مدیرعامل فرودگاه های دبی با اعلام این خبر اضافه کرد:

با بسته شدن باند شمالی فرودگاه بین المللی دبی حدود 1000 پرواز به فرودگاه بین المللی آل مکتوم (DWC) در این شهر منتقل خواهند شد.

مدیرعامل فرودگاه های دبی در گفت وگو با خلیج تایمز، علت بسته شدن باند شمالی فرودگاه بین المللی دبی را بازسازی و تعمیرات کلی برای ایجاد ایمنی بیشتر خاطرنشان کرد. به این ترتیب، پروازهای این فرودگاه به مدت 45 روز از تاریخ 9 می تا 22 ژوئن 2022 به دیگر فرودگاه بین المللی این شهر انتقال پیدا خواهد نمود.

او بعلاوه در این گفت وگو اظهار کرد، برای اینکه بسته شدن باند فرودگاه تاثیری در ارائه خدمات به مسافران نداشته باشد، 1000 پرواز در هفته به فرودگاه DWC منتقل می شوند.

گریفیث ادامه داد:

مسافران دبی برای اینکه بدانند به کدام فرودگاه این شهر خواهند رفت، حتما پیش از سفر اطلاعات لازم را از ایرلاین موردنظر خود کسب نمایند.

وی در خاتمه توضیح داد:

نوسازی فرودگاه بین المللی دبی برای حفظ یکپارچگی سطح باند انجام می گردد. بعلاوه این فرودگاه هر روز آنالیز های لازم را انجام می دهد تا از شرایط مناسب باند فرودگاه اطمینان حاصل کند.

او معتقد است، بازسازی و جایگزینی در هر کاری لازم بوده و به همین علت نوسازی این فرودگاه در دستور کار قرار گرفته است.

بنا بر اعلام مسئولان فرودگاه های این شهر، انجام بازسازی باند فرودگاه بین المللی دبی با توجه به ترافیک کم رفت و آمد هوایی در این تاریخ، یعنی پس از عید و پیش از تعطیلات تابستانی، معین شده است.

مونا اشرف زاده

منبع: فلای تودی
انتشار: 5 تیر 1401 بروزرسانی: 5 تیر 1401 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 2033

به "فرودگاه بین المللی دبی بسته می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "فرودگاه بین المللی دبی بسته می گردد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرودگاه بین المللی دبی بسته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید