تور کانادا: قوانین کار در کانادا

به گزارش مجله سویگل، از قوانین کار در کانادا چه می دانید؟

دولت کانادا برای حمایت از حقوق کارکنان و کارفرمایان قوانینی تعیین نموده است. در ادامه به بعضی از قوانین کار در کانادا اشاره خواهیم کرد.

تور کانادا: قوانین کار در کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

قوانین فدرال و استانی با معین موارد زیر از کارکنان و کارفرمایان حمایت می نماید:

  • حداقل سطح دستمزد
  • استانداردهای بهداشت و ایمنی
  • ساعات کاری
  • پرداخت سالیانه مرخصی ها و تعطیلات
  • قوانین مربوط به مرخصی زایمان

قوانین کانادا بعلاوه کارکنان را از تبعیض های نژادی، مذهبی، ملی، جنسیت، سن، گرایش جنسی و ناتوانی محافظت می نماید.

کارکنان در کانادا نباید از حداقل دستمزدی که به وسیله دولت استانی معین شده، مبلغ کمتری را دریافت کنند. هر استانی قوانین حداقل دستمزد خود را معین می نماید.

کارفرمای شما به صورت قانونی، مبلغی را بابت مالیات بر عایدی، برنامه حقوق بازنشستگی کانادا، بیمه اشتغال و در بعضی از موارد بابت مزایای مشمول مالیات و حقوق اتحادیه از حقوق و دستمزد شما کسر می نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط کار در کانادا، به قسمت عناوین شغلی و دستمزد در کانادا مراجعه کنید.

اگر علاقمند به تحصیل در کالج ها و دانشگاه های کانادا هستید، فرم ارزیابی هوشمند موسسه خبرنگاران را پر کنید و برای رزرو وقت مشاوره از همکاران ما در دفتر ونکوور اقدام نمایید.

منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1694

به "تور کانادا: قوانین کار در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا: قوانین کار در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید