مدرسه تربیت چوپان

به گزارش مجله سویگل، مدرسه تربیت چوپان در اسپانیا که از سال 2015 فعالیت خود را شروع نموده همچنان با استقبال جوانان عاشق زندگی روستایی و دور از شهر های بزرگ فعال است.

مدرسه تربیت چوپان

به گزارش خبرنگاران، این مدرسه که در روستای کسر دِ کاسرس (Casar de Cáceres) واقع در قطب پرورش گوسفند و بُز اسپانیا واقع شده، طی یک دوره 5 ماهه و 600 ساعته فوت و فن چوپانی را به علاقمندان می آموزد.

شرکت نمایندگان در این دوره از چیدن صحیح پشم گوسفندان گرفته تا نحوه درست دوشیدن شیر بز را می آموزند. آن ها بعلاوه یاد می گیرند که چگونه بر اساس علائم ظاهری بتوانند متوجه بیماری بز ها و گوسفند ها بشوند.

انریکه ایزکویردو، مدیر این مدرسه، به خبرگزاری فرانسه شرح داده که هدف اصلی این مدرسه تربیت چوپانان قرن بیست و یکم با تلفیق روش های سنتی و مدرن دامپروری است.

به گفته او دانش آموزان این مدرسه پس از یادگیری رفتار درست با بز ها و گوسفندها، احترام به رفاه آن ها و بعلاوه آشنایی با مدیریت اقتصادی دامپروری، گواهینامه پرورش دام دریافت می نمایند.

مدیر این مدرسه خاطرنشان نموده که طی هفت سال گذشته بیشتر دانش آموزان آن را جوانانی تشکیل داده که در کوشش برای مهاجرت از شهر ها و تحقق رویایی زندگی روستایی و گذران زندگی به وسیله دامپروری بوده اند.

منبع: فرارو
انتشار: 23 تیر 1401 بروزرسانی: 23 تیر 1401 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 2048

به "مدرسه تربیت چوپان" امتیاز دهید

1 کاربر به "مدرسه تربیت چوپان" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدرسه تربیت چوپان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید