مدل ناخن و رنگ لاک در خصوص شخصیت شما چه می گوید؟

به گزارش مجله سویگل، خبرنگاران - ترجمه از صدف حقیقت: افراد مختلف برای اینکه ظاهر زیباتر داشته باشند، اقدام به انجام کارهای گوناگون می نمایند که شامل استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی یا دنبال کردن ترفندهای خاص تر است. همچنین ویژگی های ظاهری هر فرد بر اساس علایق و شخصیت او متغیر است و تغییر مدل مو و لباس از بارزترین خصوصیات بیرونی و ظاهری فرد به شمار می رود. به همین دلیل است که از روی ظاهر می توان به بخشی از شخصیت نیز دست پیدا کرد.

مدل ناخن و رنگ لاک در خصوص شخصیت شما چه می گوید؟

بسیاری افراد دوست دارند با توجه به ویژگی های ظاهری، از خصوصیات فردی خود و دیگران مطلع شوند. آیا می دانستید با نگاه کردن به ناخن ها هم می توان در خصوص شخصیت هر فرد به نتایج جالبی رسید؟ رنگ لاک و فرم ناخن، بعضی از خصوصیات فردی شما را بازگو می نماید. لاک ناخن با توجه به سلیقه و در نتیجه ویژگی های درونی انتخاب می شود ولی در خصوص فرم ناخن، باید این نکته را ذکر کرد که درصد بالایی از آن به مسائل ژنتیکی بر می شود.

رنگ لاک ناخن

انتخاب رنگ مورد نظر برای لاک ناخن با وجود آنکه گاهی به یک چالش تبدیل می شود، گویای شخصیت شماست. بعضی افراد به دنبال رنگ های متنوع هستند و دوست دارند هر بار برای انتخاب لاک، به سراغ گزینه های مختلف بروند و از رنگهای جدید استفاده نمایند. ولی بعضی دیگر نیز همواره به سراغ تنالیته های یکسان و مشابه می روند. شاید تصورش را ننموده باشید ولی رنگ های مختلف لاک، نشانه مختلفی از خصوصیات فردی است برای مثال:

رنگ آبی

نشان از اعتماد به نفس و صداقت است و می گوید شما به اخلاق پایبند هستید. آبی به عنوان رنگ لاک برای همه جذابیت ندارد و به همین دلیل از گزینه های مورد نظر برای کسانی است که ویژگی های شخصیتی قوی دارند.

رنگ سیاه

شخصیت پر رمز و راز فرد را مخفی نگه می دارد. این رنگ هم مثل آبی محبوب همه خانم ها نیست ولی افراد باهوش و کنجکاو به سراغ آن می روند. رنگ سیاه پر قدرت، رسمی، شیک و برازنده است.

رنگ قهوه ای

معمولاً برای مانیکور استفاده نمی شود چون تشخیص آن بر روی دست راحت نیست. این رنگ انتخاب افرادی است که سادگی را ترجیح می دهند و به راحتی با دیگران دوست می شوند. افرادی که رنگ قهوه ای را برای لاک ناخن انتخاب می نمایند قبل از اعتماد به دیگران، باید آنها را به خوبی بشناسند.

رنگ نقره ای

لاک نشان دهنده عرفان در فرد است و افراد قوی و احساساتی با زنانگی زیاد آن را انتخاب می نمایند. این افراد با بینش زیادی همراه هستند، توسط آن بینش راهنمایی می شوند و هرگز دوستان خود را فریب نمی دهند.

رنگ صورتی

نشان دهنده شخصیت جذاب و سرزنده است، این رنگ لاک انتخاب افرادی است که نمی خواهند دوران کودکی خود را رها نمایند. صورتی روحیه شاد، مهربان و زنانه بیشتری دارد.

رنگ قرمز محبوب ترین رنگ لاک ناخن محسوب می شود و نشان دهنده شور و عشق است. این رنگ انتخاب خانم هایی است که به خود اطمینان دارند و رمانتیک و حساس هستند.

رنگ زرد

مختص به خورشید است و به همین دلیل توسط افرادی انتخاب می شود که سرشار از شادی و خوشحالی هستند. خانم هایی که این رنگ را برای لاک ناخن خود بر می گزینند، گرما و خوش بینی خود را به دیگران هم منتقل می نمایند.

مدل و فرم ناخن

شاید شما هم دقت نموده باشید که مدل ناخن و در واقع صدف آن در افراد مختلف با هم مناسب است. بعضی ناخن های کشیده و بلند و بعضی دیگر کوتاه و گرد دارند. علاوه بر رنگی که برای لاک انتخاب می شود، فرم و مدل ناخن هم در خصوص خصوصیات شخصیتی رازهایی را فاش می نماید. در ادامه مطلب با 7 مدل ناخن آشنا می شوید که برای هر کدام خصوصیات فردی مختلفی ذکر شده است:

ناخن های بلند، کشیده و مستطیلی نشان دهنده زنان شادی است که به خود مطمئن هستند. آنها می خواهند دنیا را بشناسند و تجربه های جدیدی به دست آورند. این زنان افراد دقیقی هستند و همواره سعی می نمایند کارها را درست انجام دهند. البته در میان آقایان هم می توان دست هایی با ویژگی های گفته شده پیدا کرد.

ناخن های صاف و مستطیلی مربوط به افراد سخت کوش است که محکم روی زمین قدم بر می دارند. این افراد رهبران طبیعی هستند و در خصوص مسئولیت با کسی شوخی ندارند. آنها همواره آماده هستند تا کار را به شکل مطلوب انجام دهند و به سر انجام برسانند.

ناخن های پهن و صاف مختص افرادی است که شخصیت واضح و آنالیزگر دارند. آنها معیارهای خوبی برای قضاوت در خصوص دیگران دارند و به یاری آنها تصمیم می گیرند به چه کسی اعتماد نمایند. این افراد با استعداد هستند، دستی در هنر دارند و خودشان چیزهای جدیدی خلق می نمایند. آنها سودمندی را به زیبایی ترجیح می دهند و مسائل سختی که آنها را به فک وا می دارد، دوست دارند.

ناخن های کوتاه و گرد مربوط به افراد قوی با شخصیت خلاق است که به ندرت دراماتیک هستند. این افراد به دلیل انرژی و طبیعت محبت آمیز خود به راحتی دوست پیدا می نمایند. آنها کنجکاو، جسور و نترس هستند.

کسانی که ناخن های خود را می جوند، ناخن های ناهموار و کوتاه دارند. این خصوصیت نشان می دهد آنها مضطرب هستند و دوست دارند دیده شوند. همچنین این افراد کاملاً راست گو هستند. این ناخن ها بازتابی از وجود نگرانی در این افراد است، گرچه در ظاهر آرام به نظر می رسند ولی از درون یک گردباد احساسات هستند.

ناخن های مثلثی مربوط به افراد جسور و متعهد است. این افراد پر شور و سر سخت هستند و همواره می دانند که چه می خواهند. آنها گاهی مضطرب به نظر می رسند ولی با خوشحالی یک چالش را می پذیرند.

آخرین فرم ناخن هم مربوط به ناخن های کشیده و بیضی شکل است، این مدل نشان از شخصیت خلاقی دارد که به طبیعت وابسته است. این افراد عاشق زیبایی هستند و مسئولیت را دوست دارند. آنها خود را در کار و پروژه ای که دوست دارند، غوطه ور می نمایند. آنها علاقه دارند خالصانه عشق بورزند و همه چیز را با هم مرتبط نمایند.

منبع:steptohealth

منبع: برترین ها
انتشار: 14 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 218

به "مدل ناخن و رنگ لاک در خصوص شخصیت شما چه می گوید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل ناخن و رنگ لاک در خصوص شخصیت شما چه می گوید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید