مدیران، مسئول تسهیل سرمایه گذاری در سطح استان هستند

به گزارش مجله سویگل، به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در دیدار مدیرکل جدید اقتصاد و دارایی و ذیحسابان دستگاه های اجرایی با بیان اینکه امروز مسئله سرمایه گذاری یک امر حیاتی برای استان است، گفت: امروز باید همگان با اتحاد و همفکری توسعه استان را با آوردن سرمایه گذاران دارای اهلیت محقق نمایند.

مدیران، مسئول تسهیل سرمایه گذاری در سطح استان هستند

وی زمینه های سرمایه گذاری در استان و ساز و کارهای مربوط به سرمایه گذاری را شفاف بیان کرد و با انتقاد از وضعیت پنجره واحد سرمایه گذاری اظهارداشت: پنجره واحد سرمایه گذاری باید از حالت شعاری و نمادین خارج گردد و سرمایه گذاران را جذب استان کند.

استاندار کردستان جای نگرش های توسعه طلبانه را با توجه به ظرفیت های استان خالی ارزیابی کرد و اضافه کرد: اگر در استان یک همت و کوشش دسته جمعی وجود نداشته باشد امید چندانی به موفقیت وجود نخواهد داشت.

مرادنیا ادامه داد: اگر همت جمعی وجود داشته باشد توسعه استان اتفاق خواهد افتاد، کما اینکه ما سال جاری در بخش خرید گندم شاهد این همدلی و همت جمعی بودیم.

وی در ادامه سخنان خود به صندلی مهم اقتصاد و دارایی در توسعه استان اشاره نمود و یادآور شد: این اداره کل نقش حساس و مهمی در توسعه استان بازی می نماید.

استاندار کردستان همچنین خطاب به ذیحسابان دستگاه های اجرایی نیز گفت: ذیحسابان باید با همفکری نگرانی مدیران را برطرف و بسترهای لازم برای فعالیت مدیران را فراهم نمایند.

مرادنیا همچنین به کارهای در دست اقدام و مهم برای توسعه استان اشاره نمود و اضافه کرد: ایجاد زنجیره فراوری فولاد، احداث پتروشیمی های جدید، منطقه آزاد و تخصیص آب برای تبدیل مزارع دیم استان به آبی از جمله کارهای اساسی برای استان است.

وی در انتها سخنان خود گفت: اعتقاد دارم باید با پیگیری های مناسب، استان کردستان سهم مطلوب خود از اقتصاد کشور را کسب کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 21

به "مدیران، مسئول تسهیل سرمایه گذاری در سطح استان هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران، مسئول تسهیل سرمایه گذاری در سطح استان هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید