مردم باید در جریان خدمات نظام و دولت قرار گیرند

به گزارش مجله سویگل، خبرنگاران/گیلان فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان خدمات و دستاوردهای نظام و دولت است، خاطر نشان کرد: مردم باید در جریان دستاوردها و خدمات نظام و دولت قرار گیرند.

مردم باید در جریان خدمات نظام و دولت قرار گیرند

سیدجلال سیدمحمدی امروز(سیزدهم بهمن ماه) در حاشیه آیین بهره برداری از چند طرح عمرانی و خدماتی شهرستان صومعه سرا که با حضور جمعی از مردم و مسئولان در سطح بخش میرزاکوچک این شهرستان برگزار گردید، دهه فجر را فرصتی مغتنم جهت برجسته کردن خدمات نظام دانست و اظهار کرد: این خدمات هدیه به ملت ایران است که نقش آفرینی آنان عامل اصلی در جریان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بود.

وی اضافه کرد: حضور فعالانه مردم در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان صاحبان نظام همیشه تاثیرگذار بوده و همه ما مکلف به تکریم و خدمتگزاری به مردم هستیم.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان خدمات و دستاوردهای نظام و دولت است، خاطر نشان کرد: مردم باید در جریان دستاوردها و خدمات نظام و دولت قرار گیرند. بنابراین در ایام دهه مبارک فجر به این مهم نیز توجه گردد.

سیدمحمدی همچنین با بیان اینکه اقتدار نظام و انقلاب مدیون شهدای عزیز دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم است، یادآور شد: شهیدان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش ارزنده ای داشتند که یاد و خاطره همه آنان را گرامی می داریم.

وی در ادامه با اعلام اینکه در دومین روز از دهه مبارک فجر چند طرح عمرانی و خدماتی در بخش میرزاکوچک شهرستان صومعه سرا به بهره برداری رسید، گفت: این پروژه های عام المنفعه شامل سه پروژه شهرداری گوراب زرمیخ بوده که برای اجرای آن 14 میلیارد ریال هزینه صرف شده است.

نماینده عالی دولت در صومعه سرا ادامه داد: 17 پروژه اداره برق گوراب زرمیخ شامل تقویت و توسعه شبکه برق و نصب 16 دستگاه ترانس برق و اجرای 30 کیلومتر شبکه با اعتبار 27 میلیارد ریال نیز امروز مورد بهره برداری نهاده شد.

وی با اشاره به اینکه سیل مهرماه امسال خسارت زیادی به ابنیه و اماکن مسکونی در شهرستان صومعه سرا وارد کرد، گفت: یکی از این مناطق که متحمل خسارت شد، منطقه گردشگری تنیان بود که بر اثر طغیان رودخانه پلنگ رود دیواره های آن تخریب و به تهدیدی برای اماکن عمومی و منازل مردم تبدیل شد.

سیدمحمدی مطرح نمود: با پیگیری های مستمر فرمانداری و نگاه ویژه مسئولان آب منطقه ای گیلان دیواره سازی و گابیون بندی این رودخانه به طول 75 متر و به ارتفاع هفت متر در طی سه ماه گذشته اجرا شد و امروز به بهره برداری رسید.

فرماندار صومعه سرا یادآور شد: برای اجرای این پروژه سنگ ملاتی که طرح آن از محل متمرکز سیلاب تهیه شده هفت میلیارد و 300 میلیون ریال از محل متمرکز اعتبارات ویژه سیلاب هزینه شده است.

به گزارش خبرنگاران، گلباران مزار شهدا و ملاقات با خانواده های شهید جاویدالاثر مهرداد باورنگین و شهید مدافع حرم محمد اتابه از دیگر برنامه های مسئولان شهرستان صومعه سرا در دومین روز از دهه مبارک فجر بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 744

به "مردم باید در جریان خدمات نظام و دولت قرار گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم باید در جریان خدمات نظام و دولت قرار گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید