معرفی نمونه های عالی از دکوراسیون طوسی در خانه های امروزی

به گزارش مجله سویگل، دکوراسیون طوسی را می توان یکی از بهترین انتخاب ها برای چیدمان مدرن و مینیمال دانست. در این مطلب با نمونه هایی بسیار شیک و زیبا آشنا خواهید شد که از رنگ طوسی بعنوان رنگ غالب و چیره در دکوراسیون داخلی خود استفاده نموده اند. علاوه بر رنگ، عامل دیگری که باعث جذابیت این خانه ها شده، حضور مبلمان بسیار خاصی است که در قسمت های مختلف قرار گرفته اند. اگرچه رنگ های خنثی و سرد همه جا دیده می شوند، اما حسی از آرامش و لطافت در نقطه نقطه این منازل زیبا موج می زند. رنگ اسباب و اساسیه منزل نیز بدقت انتخاب شده تا با قرار دریافت در فضاهای کوچک، باعث شلوغ دیده شدن محیط نشوند. اگر شما هم علاقمند به دکورهای مینیمال بوده و از طرفی از المان های جذاب و چشم گیر در دکوراسیون خانه خوش تان می آید، نمونه های آورده شده در این مطلب دقیقا برای شما ساخته شده اند. لطفا تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

معرفی نمونه های عالی از دکوراسیون طوسی در خانه های امروزی

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

اولین طرحی که آنالیز می کنیم متعلق به یک خانه 85 متری در شهر مسکو است. همانطور که در عکس های زیر مشاهده می کنید، دکوراسیون طوسی حرف اول و آخر را در دیزاین این خانه می زند. اتاق نشیمن، با رنگ های سفید و طوسی کمرنگ تزیین شده و در گوشه اتاق، شاهد حضور درختچه های نخلی زیبا هستیم. رنگ سبز تیره این درختچه ها در زمینه خنثی دیوارها به زیبایی هر چه تمام تر خودنمایی می نماید. اما نقطه اصلی و کانونی اتاق نشیمن، بدون شک مربوط به مبل راحتی لمسه ای خاص آن است. بافت و رنگ طوسی پارچه این مبل زیبا در هماهنگی کامل با کفپوش خانه واقع شده است. این کفپوش های سنگی حسی از دکوراسیون های روستیک نیز در فضا ایجاد می نمایند. در کنار این مبل ، جایگاه های راحتی تک نفره پشت پنجره قرار گرفته اند و درست بین این دو جایگاه یک میز عسلی مدرن و زیبا جایگذاری شده است.

مدل های جالب و خلاقانه دکوراسیون آبی و سفید در آشپزخانه

اما قسمت ورودی خانه نیز در همان وهله اول مراجعین و میهمانان را شگفت زده می نماید. جایگاه موجدار در کنار یک آینه گرد بسیار عظیم که درست روبروی در ورودی قرار گرفته به شکلی غیر منظره به شما خوش آمد می گویند. میز تلویزیون شناور در زمینه طوسی بسیار کم رنگ دیوار پشت، خیلی عالی خودنمایی می نماید اما این میز علاوه بر نگهداشتن لوازم مدیا، محل قرار گیری شومینه مدرن خانه نیز می باشد.

دکوراسیون طوسی حتی در کابینت های آشپزخانه نیز بکار رفته است. جزیره آشپزخانه با میز ناهارخوری شناور، فضای آشپزخانه را از اتاق نشیمن جدا می نماید. در زمینه این جزیره کابینت های مدرن بدون دستگیره و همچنین دیوار پشت ظرفشویی عظیم آشپزخانه قرار گرفته است. این دیوار خاص، توسط کاشی هایی به رنگ بیسکوئیتی تزیین شده اند و با رنگ جایگاه های اطراف جزیره آشپزخانه هماهنگی عالی دارند. اما جزیره آشپزخانه محل قرار گیری گاز و هود بالای آن است، خود هود دارای سیستم روشنایی است که محل پخت و پز را بشکلی مدرن روشن می نماید.

30 عکس دکوراسیون آشپزخانه جدید با رنگ کابینت سفید طوسی

بیشتر از هرجایی دیگری از این خانه، اتاق خواب است که به میزان وسیعی از دکوراسیون طوسی استفاده می نماید. رنگ طوسی در اینجا با قدرت و تاثیرگذاری بیشتری حضور دارد. تاج تخت خواب سفید رنگ با طرح موج دارش که توسط نور پنجره روشن می گردد، در زمینه یکدست طوسی دیوار، به نقطه کانونی دکوراسیون اتاق خواب تبدیل شده است. در کنار اتاق، دیواری شیشه ای حمام و سرویس بهداشتی را از اتاق جدا می نماید. در گوشه حمام، توالت فرنگی قرار گرفته که از دید پنهان است.

در ادامه با روش هایی متفاوت و به مراتب شادتر از روش بالا در اجرای دکوراسیون طوسی آشنا می شویم. همانطور که در عکس های پایین مشاهده می کنید، اتاق های زیر از رنگ های گرم، قوی و شاد مثل زرد و قرمز استفاده می نمایند و از همین رو تمی انرژیک تر نسبت به آپارتمان اول دارند. رنگ های خنثی همواره بهترین گزینه برای ترکیب با رنگ های شاد و قوی است، این تکنیک حتی در مکان های کوچکی مثل اتاق خواب نیز عالی جواب می دهد، مکانی که هم احتیاج به انرژی دارد و هم به آرامش و سکون، به عبارت دیگر اتاق خواب بهترین گزینه برای استفاده از دکوراسیون طوسی است، شکل های زیر به خوبی این موضوع را نشان می دهد.

ست کردن رنگ طوسی در دکوراسیون چگونه است؟

دکوراسیون طوسی برای آشپزخانه همواره جزء برترین مدهای روز بوده و به همین خاطر در بیشتر خانه های مدرن و مینیمال، از این رنگ برای کابینت های آشپزخانه استفاده می گردد. اما حتی دکوراسیون های کلاسیک و امروزی نیز می توانند از حضور رنگ طوسی نهایت استفاده را ببرند. شکل های زیر نشان می دهد که رنگ طوسی در ترکیب با دستگیره های طلایی رنگ کابینت ها، چقدر می تواند لوکس و شیک دیده گردد. اگر آشپزخانه ای کوچک و تاریک داشته و از طرفی نمی خواهید از رنگ سفید برای کابینت های آشپزخانه بهره ببرید، رنگ طوسی روشن می تواند بهترین و تاثیرگذارترین جایگزین برای آشپزخانه های تنگ و تاریک شما باشد.

منبع: اتاق
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 979

به "معرفی نمونه های عالی از دکوراسیون طوسی در خانه های امروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی نمونه های عالی از دکوراسیون طوسی در خانه های امروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید