ممنوع الفعالیت شدن 3 سازمان نزدیک به حزب الله در آلمان

به گزارش مجله سویگل، وزارت کشور آلمان از ممنوع الفعالیت شدن سه نهاد در این کشور به اتهام یاری اقتصادی به حزب الله لبنان اطلاع داد.

ممنوع الفعالیت شدن 3 سازمان نزدیک به حزب الله در آلمان

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به نوشته روزنامه القدس العربی، سخنگوی هورست زیهوفر، وزیر کشور آلمان با انتشار پیامی در توییتر گفت که کشورش سه سازمان نزدیک به حزب الله لبنان را ممنوع الفعالیت نموده است.

سخنگوی هورست زیهوفر در این باره گفت که که بامداد چهارشنبه، پلیس برای بستن دفاتر این سازمان های فعال در زمینه تامین اقتصادی حزب الله، عملیاتی را در چندین محل در هفت استان آلمان انجام داده است.

وی در ادامه نوشت؛ سه سازمانی که پلیس به مقرهای آنها وارد شده عبارتند از خانواده آلمانی -لبنانی، مردم برای مردم و بعلاوه گروه صلح اهدا کن، که درواقع ممنوع الفعالیت شدنشان 15 آوریل اعلام شده بود.

سخنگوی وزارت کشور آلمان در ادامه این توییت نوشت: کسانی که از ترور حمایت می نمایند در آلمان در امان نخواهند بود. صرف نظر از اینکه هواداران آنها در چه لباسی ظاهر می شوند، آنها در کشور ما پناهگاهی پیدا نخواهند کرد.

شاخه نظامی حزب الله لبنان از سوی آلمان و کلیه کشورهای عضو اتحادیه اروپا در لیست سازمان های تروریستی قرار گرفته است.

فعالیت انجمن ها و سازمان های مرتبط با شاخه سیاسی این حزب پیش تر، قبل از ممنوعیت اعلام شده در سال 2020 در آلمان مجاز بود.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1668

به "ممنوع الفعالیت شدن 3 سازمان نزدیک به حزب الله در آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوع الفعالیت شدن 3 سازمان نزدیک به حزب الله در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید