نوروزی: ملاقات اعضای کمیسیون قضایی با رئیسی ، کمیسیون درصدد جبران زمان های از دست رفته است

به گزارش مجله سویگل، نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: کمیسیون قضایی به علت دیر تشکیل شدن نسبت به سایر کمیسیون ها از نظر زمانی عقب است. از این رو تمام سعی و تلاشش را می نماید تا زمان های از دست رفته را جبران کند تا به سایر کمیسیون های مجلس برسد.

نوروزی: ملاقات اعضای کمیسیون قضایی با رئیسی ، کمیسیون درصدد جبران زمان های از دست رفته است

حسن نوروزی نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، درباره دستورکار کمیسیون قضایی گفت: اولویت مهم کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس مسئله مالی، لایحه تجارت، دادگاه های تجارت، اجرایی کردن ثبت اموال مسئولین نظام و همچنین بحث تسریع اصل 49 قانون اساسی است.

وی ادامه داد: در رابطه با اصل 49 قانون اساسی که یک مصوبه ای در این موضوع وجود داشت کمیسیون قضایی مجلس یازدهم منتظر است که شورای نگهبان این قانون را تایید کند تا به مرحله اجرا دربیاید.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: کمیسیون قضایی مجلس با کش و قوس هایی که داشت بالاخره با یاری هیئت رئیسه مجلس تشکیل شد و حتی بعضی از نمایندگان دوره دوم مجلس هم به این کمیسیون اضافه شده اند.

نوروزی توضیح داد: کمیسیون قضایی به علت دیر تشکیل شدن نسبت به سایر کمیسیون ها از نظر زمانی عقب است. از این رو تمام سعی و تلاشش را می نماید تا زمان های از دست رفته را جبران کند و به سایر کمیسیون های مجلس برسد.

وی با بیان اینکه کمیسیون قضایی در مجلس گذشته پرکار ترین کمیسیون بود، گفت: تمام سعی و تلاشمان را خواهیم کرد که در این مجلس هم جزء بهترین کمیسیون های باشم.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی، در سرانجام بیان داشت: بعد از تعطیلات دو هفته ای مجلس اعضای کمیسیون قضایی دیداری با آقای رئیسی رئیس دستگاه قضا خواهد داشت تا هماهنگی های لازم در دو قوه صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1218

به "نوروزی: ملاقات اعضای کمیسیون قضایی با رئیسی ، کمیسیون درصدد جبران زمان های از دست رفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوروزی: ملاقات اعضای کمیسیون قضایی با رئیسی ، کمیسیون درصدد جبران زمان های از دست رفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید