نوسازی ناوگان راهداری گیلان با 17 دستگاه ماشین آلات سنگین

به گزارش مجله سویگل، خبرنگاران/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از الحاق 9 دستگاه ماشین آلات سنگین جدید به ناوگان راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان اطلاع داد و گفت: به زودی هشت دستگاه ماشین آلات سنگین دیگر به ناوگان راهداری اضافه خواهد.

نوسازی ناوگان راهداری گیلان با 17 دستگاه ماشین آلات سنگین

جهت دریافت خدمات نوسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

سبحان الله علیپور در گفت وگو با خبرنگاران، از الحاق 9 دستگاه ماشین آلات سنگین جدید به ناوگان راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان اطلاع داد و اظهار کرد: اعتبار لازم جهت خرید این ماشین آلات ملی بوده است.

وی ماشین آلات مذکور را شامل سه دستگاه بیل مکانیکی چرخ زنجیری، یک دستگاه گریدر و پنج دستگاه لودر دانست و توضیح داد: در مجموع 14 میلیارد و 400 میلیون تومان جهت خریداری این ماشین آلات هزینه شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه به زودی هشت دستگاه ماشین آلات سنگین دیگر به ناوگان راهداری اضافه خواهد شد، گفت: اعتبار لازم جهت خرید این هشت دستگاه استانی خواهد بود.

علیپور، ظرفیت ناوگان راهداری گیلان را 288 دستگاه انواع ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک دانست و یادآور شد: 17 دستگاه ماشین آلات سنگین به این ناوگان افزوده می گردد.

وی با بیان اینکه از ماشین آلات ناوگان راهداری در بحران های طبیعی مانند برف و سیل نیز استفاده خواهد شد، گفت: با توجه به اقلیم و شرایط آب و هوای گیلان نیازمند نجهیز و نوسازی ناوگان راهداری هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 868

به "نوسازی ناوگان راهداری گیلان با 17 دستگاه ماشین آلات سنگین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوسازی ناوگان راهداری گیلان با 17 دستگاه ماشین آلات سنگین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید