هتل پارک ددمان؛اقامتی لوکس و راحت در کنار دریا

به گزارش مجله سویگل، با اینکه این هتل از جاذبه های شهر دور است ولی تنها 500 متر با ساحل کاسوستو و رستوران ها و کافه های متنوعش فاصله دارد. اگر قصدتان از خرید بلیط هواپیما ترابزون گذراندن روزهای آرامی در کنار دریا و در یک اقامتگاه لوکس است و تعطیلاتتان را در هتل و اطرافش می گذرانید، یا برای اهداف کاری راهی این شهر می شوید، هتل پارک ددمان ترابزون گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

هتل پارک ددمان؛اقامتی لوکس و راحت در کنار دریا

امکانات و خدمات عمومی هتل پارک ددمان ترابزون

این هتل از سال 2016 در امتداد دریای سیاه آشیانه نموده به خاطر غذاهای سالم و لذیذ، تجهیزات ورزش ها و تفریحات آبی اطرافش و چشم اندازهای دریای سیاه، اقامتی فراموش نشدنی را برای مهمانان اهل تفریح خود رقم می زند. هتل پارک ددمان ترابزون به دلیل داشتن اتاق های جلسه چندمنظوره که همگی آن ها نورگیری فوق العاده ای دارند، وقتی پای صحبت سفر کاری به ترابزون باشد به اولویت تاجران و بیزینس کاران تبدیل می گردد.

این هتل با ارائه سرویس شاتل و حتی ترانسفر فرودگاهی دغدغه رفت و آمد را برای مهمانانش حل نموده است. تجهیزات باشگاه هتل هم برای اهالی ورزش کامل و بی نقص است. اینترنت و پارکینگ رایگان و اتاق های خانواده نیز از امکانات و خدمات عمومی این هتل به شمار می فرایند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

این هتل 10 طبقه حدود 159 واحد اقامتی را در خود جای داده که بعضی از آن ها چشم اندازی رو به دریا دارند. این واحدها متشکل از سوئیت ها و اتاق هایی هستند که به صورت اتاق های سوپریور یا واحدهای لوکس تری همچون سوئیت های اگزکیوتیو و سوئیت های جونیور ارائه می شوند. ضمن این که 2 واحد اتاق نیز برای مهمانانی که از ناتوانی جسمی برخوردارند، اختصاص یافته است.

همه این واحدها دارای تهویه مطبوع هستند و بخشی برای نشیمن دارند. بعضی از اتاق ها نیز دارای تراسی هستند که می توان از آنجا بافت شهری یا منظره هایی از دریا را تماشا کرد. ضمن اینکه مینی بار و گاوصندوق نیز در این اتاق ها گنجانده شده است و حمام های آن بسیار عظیم و دارای سشوار، حوله، لوازم بهداشتی و دمپایی هستند.

امکانات رستوران هتل

مهمانان هتل پارک ددمان ترابزون در صورت تمایل می توانند صبحانه هایشان را در اتاقشان میل نمایند یا به سالن سرو صبحانه بفرایند. در هر 2 صورت منوی متنوع و خوراکی های لذیذی که برای مهمانان تدارک دیده شده، شهرت صبحانه های ترکی را برایشان ملموس تر می نماید. و اما برای وعده های ناهار و شام هم می توان در رستوران داخل هتل میل کرد و هم به دنبال هوس و ذائقه خود به رستوران های اطراف سر زد. لازم به ذکر است که غذاهای رستوران هتل پارک ددمان ترابزون هم به صورت سلف سرویس سرو می شوند و هم می توان از روی منو غذای دلخواه را سفارش داد. برای میل نوشیدنی های دلچسب نیز می توان به بار هتل سر زد.

خدمات و امکانات دیگر هتل

هتل پارک ددمان ترابزون دارای یک کتابخانه است که می توانید در آرامش آنجا مشغول به خواندن کتابتان شوید. اگر چیزی لازم داشته باشید، می توانید از فروشگاه کوچک هتل تهیه کنید یا برای گشت و گذار در شهر، خودرو کرایه کنید. مغازه کادویی، اتاق های اسپا، خدمات کپی و فکس از دیگر امکانات و خدمات هتل پارک ددمان ترابزون به شمار می فرایند. البته برای بهره مندی از بعضی از خدمات هتل مثل سرویس شاتل باید هزینه جداگانه ای پرداخت کرد.

فاصله هتل تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا ساحل کاسوستو : 0.5 کیلومتر

فاصله تا فرودگاه ترابزون: 7 کیلومتر

فاصله تا مرکز خرید فروم ترابزون: 9 کیلومتر

فاصله تا کلیسای نجات دهنده ترابزون: 12 کیلومتر

فاصله تا موزه ترابزون: 12.4 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1485

به "هتل پارک ددمان؛اقامتی لوکس و راحت در کنار دریا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل پارک ددمان؛اقامتی لوکس و راحت در کنار دریا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید