تور مالزی ارزان: هزینه غذا در مالزی

به گزارش مجله سویگل، در هر سفر بخشی از هزینه ها شامل خورد و خوراک می گردد. مدت زمانی سفر شما می تواند از چند روز تا چند ماه باشد بنابراین باید باید با هزینه غذا و مواد خوراکی آشنا باشید. اگر قصد سفر به مالزی را دارید با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید تا با هزینه غذا در مالزی آشنا شوید.

تور مالزی ارزان: هزینه غذا در مالزی

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

هزینه غذا در مالزی

اگر قصد دارید به جای رفتن به رستوران های مختلف در مالزی، خودتان آشپزی کنید، بهتر است قیمت اقلم مختلف خوراکی را بدانید. لبنیات در مالزی مانند شیر و پنیر را می توانید از سوپرمارکت های مختلف، به ترتیب با محدوده قیمتی 5 تا 8.50 رینگیت و 21 تا 100 رینگیت مالزی بخرید. قیمت 1 لیتر شیر معمولی 6.83 رینگیت و قیمت 1 کیلوگرم پنیر محلی 46.72 رینگیت مالزی خواهد بود. خرید بلیط هواپیمای تهران کوالالامپور

برای خرید غلاتی مانند نان تازه و برنج سفید و سیب زمینی باید محدوده قیمتی 2.50 تا 7 رینگیت را بسته به اندازهی که خریداری می کنید در نظر داشته باشید. 500 گرم نان تازه حدود 3.26 رینگیت و 1 کیلوگرم برنج سفید در مالزی 3.95 رینگیت خواهد بود. برای خرید سیب زمینی به اندازه 1 کیلوگرم باید حدود 3.28 رینگیت مالزی پول پرداخت کنید.

مواد غذایی پروتئینی در مالزی قیمت نسبتا مناسبی دارند. برای مثال برای خرید 12 عدد تخم مرغ تنها 5.14 رینگیت مالزی باید پرداخت کنید. محدوده قیمت گوشت قرمز و مرغ از 8 تا 41.50 رینگیت است. 1 کیلوگرم سینه مرغ بدون استخوان و پوست حدود 12.37 رینگیت و 1 کیلوگرم گوشت گاو یا انواع گوشت قرمز حدود 26.25 رینگیت مالزی خواهد شد که البته تا مقدار زیادی به اندازه خریدتان بستگی دارد. حراج مالزی

میوه ها و سبزیجات در مالزی هزینه زیادی نخواهد داشت. 1 کیلوگرم سیب، موز و پرتقال که پرمصرف ترین میوه ها محسوب می شوند به ترتیب حدود 9.54 رینگیت، 5.23 رینگیت و 9.07 رینگیت مالزی قیمت خواهند داشت. محدوده قیمت این میوه ها از 4 تا 14 رینگیت مالزی تخمین زده شده است. سبزیجاتی که در پخت غذا بیشتری کاربرد را دارند، ازجمله گوجه فرنگی، پیاز و کاهو دارای محدوده قیمتی از 2 تا 8 رینگیت مالزی هستند. 1 کیلوگرم گوجه فرنگی و پیاز به ترتیب 4.37 رینگیت و 3.43 رینگیت خواهند بود. قیمت یک سر کاهو در مالزی حدود 3.57 رینگیت است.

حداقل مبلغی که در یک روز به ازای هر فرد برای غذا هزینه می گردد حدود 23.89 رینگیت مالزی خواهد بود. این مبلغ در یک ماه حدود 740.62 رینگیت مالزی خواهد شد.

هزینه غذا در مالزی و رستوران های مالزی

اگر به جای آشپزی کردن قصد دارید در رستوران های مالزی به صرف غذا بپردازید در رستوران های مقرون به صرفه مالزی می توانید با پرداخت هزینه ای بین 9 تا 16 رینگیت مالزی یک غذای خوب و مقرون به صرفه سفارش دهید. در رستوران های میانه یک وعده غذایی را با پرداخت 25 تا 50 رینگیت می توانید سفارش دهید. اگر هم قصد خوردن غذا در رستوران های گران قیمت را دارید باید برای هر وعده غذایی که سفارش می دهید 50 تا 150 رینگیت پرداخت کنید. هزینه سفارش غذا در رستوران های فست فود بین 10 تا 16 رینگیت است. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

برای خرید یک همبرگر عالی در مالزی که خیلی هم معروفیت دارند، باید حدود 30 رینگیت پرداخت کنید. اگر هم به غذای مالایی علاقه دارید می توانید با پرداخت حدود 10 رینگیت یکی از غذاهای معروف مالزی به نام ناسی گورنگ ایام که یک غذا با برنج سرخ نموده و مرغ است را سفارش دهید. غذاهای چینی هم در مالزی تقریبا مقرون به صرفه هستند. برای مثال برنج و مرغ چینی حدود 8 رینگیت قیمت دارد. هزینه سفر به مالزی

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1820

به "تور مالزی ارزان: هزینه غذا در مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مالزی ارزان: هزینه غذا در مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید