همه انتظار دارند کیخا به فینال برسد، شانس سهمیه المپیک50 - 50 است

به گزارش مجله سویگل، حسن میرقائمی در تبادل نظر با خبرنگاران در مورد رقابتهای قهرمانی دنیا ژیمناستیک در آلمان گفت: این چهل و نهمین دوره مسابقات قهرمانی دنیا است که در اشتوتگارت آلمان در حال برگزاری است. 25 تیم کامل و 23 گروه میکس در این رقابتها شرکت نموده اند که رقابتهای بخش مقدماتی آقایان امروز به سرانجام می رسد و دو نماینده از کشورمان نیز در این مسابقات حضور دارند.

همه انتظار دارند کیخا به فینال برسد، شانس سهمیه المپیک50 - 50 است

وی در مورد سطح این مسابقات و مقایسه آن با المپیک گفت: قطعا سطح این مسابقات به مراتب پایین تر از المپیک است. همه می دانند که المپیک بزرگترین رویداد دنیا است و هیچ مسابقه ای بزرگتر از المپیک نیست. بسیاری از ژیمناستها برای کسب سهمیه المپیک در رقابتهای قهرمانی دنیا شرکت می نمایند اما المپیک جایی برای حضور بهترین ها و برگزیده ژیمناست های دنیا است.

ملی پوش سابق ژیمناستیک و داور باسابقه بین المللی در مورد شانس سعیدرضا کیخا برای کسب سهمیه المپیک گفت: البته در ژیمناستیک همه چیز به شرایط روز مسابقه باز می گردد اما همه انتظار دارند که کیخا به فینال برسد. در فینال هم همه چیز 50 - 50 است چرا که خرک حلقه وسیله ای لغزنده است و حتی قهرمان دنیا هم با احتمال افتادن روبرو است.

سرمربی سابق تیم ملی در مورد بحث جریمه و خطا در چنین مسابقاتی بیان کرد: معمولا همه در حرکات خود با جرائمی روبه رو هستند که باید سعی نمایند آن را به حداقل ممکن برسانند. مثلا ژیمناستی که از وسیله پایین بیاید(بیفتد) با یک نمره جریمه روبه رو می گردد و شانس کسب مدال را از دست می دهد.

میرقائمی در مورد بحث مافیای داوری در ژیمناستیک بیان کرد: البته در ژیمناستیک موضوع مافیای داوری با این شدت دیده نمی گردد. ممکن است داوران در بحث جریمه نظرات خاص خود را در مورد ژیمناستهایی که آنها را می شناسند لحاظ نمایند اما این موضوع به صورت حاد و ویژه نگران نماینده نیست. امیدوارم نمایندگان ایران بتوانند عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 435

به "همه انتظار دارند کیخا به فینال برسد، شانس سهمیه المپیک50 - 50 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه انتظار دارند کیخا به فینال برسد، شانس سهمیه المپیک50 - 50 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید