پیاده سازی اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از وضعیت کنونی جامعه است

به گزارش مجله سویگل، به گزارش خبرنگاران، سعید کتابی پیش از ظهر یکشنبه در دومین جلسه کمیته فرهنگی و گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی شهرستان ملایر گفت: باید از تمام ظرفیت های موجود استفاده کنیم تا اقتصاد مقاومتی را در جامعه و در بین خانواده ها به صورت یک فرهنگ درآورده و آن را جامعه نهادینه کنیم.

پیاده سازی اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از وضعیت کنونی جامعه است

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار ویژه شهرستان ملایر جلسه اظهارداشت: تنها راه برون رفت از وضعیت کنونی اقتصاد، توجه و پیاده سازی اقتصاد مقاومتی در جامعه است.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی جامعه توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی بیش ازپیش احساس احتیاج می گردد که این احتیاج همراهی همه اقشار جامعه را لازم دارد.

کتابی عنوان نمود: باید کوشش ها را برای فرهنگ سازی درزمینه اقتصاد مقاومتی بیشتر نموده و در این زمینه نیز مشارکت همه مردم و مسئولین را داشته باشیم.

وی بیان داشت: کمیته فرهنگی و گفتمان سازی یکی از کمیته های زیرمجموعه جلسات اقتصاد مقاومتی است که در این کمیته وظایف دستگاه ها معین گردیده و این وظایف به دستگاه ها برای اجرا اعلام گردیده است.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار ویژه شهرستان ملایر تأکید کرد: موضوع اقتصاد مقاومتی را باید در مدارس و دانشگاه ها بیشتر تبیین کرد.

کتابی عنوان داشت: تعداد قابل قبولی از سازمان های مردم نهاد در شهرستان ملایر وجود دارند که باید از این ظرفیت در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی استفاده گردد.

وی در سرانجام اضافه نمود: باید از همه ظرفیت های موجود استفاده کنیم تا اقتصاد مقاومتی در جامعه پیاده گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 45

به "پیاده سازی اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از وضعیت کنونی جامعه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیاده سازی اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از وضعیت کنونی جامعه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید