کمبود بازیکن داریم ، بازی دادن به جوانان تاوان دارد

به گزارش مجله سویگل، به گزارش خبرنگاران، محمد رضا مهاجری امشب پس از تساوی تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری سرانجام بازی اظهار کرد: امروز فولاد تمام کوشش خود را کرد که در این بازی به پیروزی برسد ولی ما سعی کردیم با توجه به بضاعتی که در اختیار داشتیم با آنها مقابله و بازی را کنترل کنیم.

کمبود بازیکن داریم ، بازی دادن به جوانان تاوان دارد

وی اضافه کرد: فولاد را به خوبی بررسی نموده بودیم ولی متاسفانه کمبود بازیکن در تیم ما باعث شد نتوانیم به خوبی بازی را کنترل کنیم. متاسفانه در این بازی وقتی از حریف جلو افتادیم روی یک ضربه ایستگاهی بازی به تساوی رسید هر چند یک تک امتیاز از خانه فولاد هم بد نیست.

مهاجری با اشاره به اینکه بازی دادن به بازیکنان جوان در لیگ برتر تاوان خاص خود را دارد، مطرح کرد: البته این مسئله چیزی از ارزش های بازیکنان ما کم نمی کند. محسن یوسفی به رغم مصدومیتی که داشت 90 دقیقه فوتبالی جانانه بازی کرد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با تأکید بر اینکه برای کسب مساوی به اهواز نیامده بودند، مطرح کرد: نوع بازی فولاد خوزستان به گونه ای بود که اجازه نداد ما اهداف خود را در این بازی محقق کنیم ولی در نیمه دوم تا حدودی شرایط بازی تغییر کرد و ما موقعیت های خوبی به دست آوردیم.

مهاجری توضیح داد: بازیکنان جوان ما در این بازی دستپاچه ظاهر شدند و برطرف این مشکل با بازی دادن و میدان دادن به آنها مرتفع می گردد.

به گزارش خبرنگاران، از سری رقابت های هفته هشتم رقابت های لیگ برتر شامگاه امروز شنبه تیم های فولاد خوزستان و ماشین سازی تبریز در استادیوم الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در این بازی به تساوی یک بر یک رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 44

به "کمبود بازیکن داریم ، بازی دادن به جوانان تاوان دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود بازیکن داریم ، بازی دادن به جوانان تاوان دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید