یاری 3 میلیون دلاری نیوزلند به اندونزی برای مقابله با کرونا

به گزارش مجله سویگل، منابع خبری گزارش دادند: نیوزیلند به وسیله صندوق بچه ها ملل متحد (یونیسف) 3 میلیون دلار به اندونزی درجنوب شرق آسیا و به عنوان چهارمین کشور پرجمعیت دنیا برای مبارزه با کرونا یاری می نماید.

یاری 3 میلیون دلاری نیوزلند به اندونزی برای مقابله با کرونا

به گزارش جاکارتا پست ، دولت نیوزیلند و یونیسف اندونزی در بیانیه مشترکی اعلام کردند: این یاری اقتصادی به یونیسف یاری می نماید که اقدامات و تعامل های خود را تقویت کند. این پول همچنین برای تهیه و توزیع تجهیزات مراقبتی شخصی ، اقلام بهداشتی و ضدعفونی و نیز تضمین حفظ خدمات بهداشتی ضروری در اندونزی استفاده خواهد شد.

جاناتان استین سفیر نیوزیلند در اندونزی گفت: شیوع کووید-19 یک بحران بی سابقه بهداشت عمومی و انسانی ایجاد نموده و نیوزیلند به عنوان یک شریک نزدیک اندونزی آماده حمایت از این کشور در بحران جاری است.

وی اعلام نمود که دولت نیوزیلند تصمیم گرفته که با سازمان یونیسف به عنوان نهاد دست اندرکار طرح واکنش چندبخشی دولت اندونزی به شیوع کرونا مشارکت کند.

یونیسف با گروه اقدام دولت اندونزی برای مقابله با کرونا همکاری نزدیکی دارد . اندونزی تا هفته گذشته یاری هایی به ارزش بیش از 80 میلیون دلار از حدود 100 شریک بین المللی شامل دولت ها ، سازمان های غیردولتی و سازمان های بین المللی دریافت نموده است.

طبق گزارش های منتشره در اندونزی ابتلای بیش از 17 هزار نفر به کرونا تایید شده و شمار کل تلفات از یک هزار و 100 تن فراتر رفته است.

ممنوعیت مسافرتی در اندونزی از روز 24 آوریل (پنجم اردیبهشت) شروع شده و افرادی که این ممنوعیت را نقض نمایند تا 100 میلیون روپیه (9 هزار و 500 دلار) جریمه و تا یک سال زندان می شوند.

مقررات این ممنوعیت با هدف جلوگیری از گسترش ویروس کرونا از شهر جاکارتا مرکز شیوع و سایر مناطق با ریسک بالا به سایر مناطق این کشور شبه جزیره ای وسیع با حدود 270 میلیون نفر جمعیت برقرار شده است.،ایسنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا رااینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 22 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 968

به "یاری 3 میلیون دلاری نیوزلند به اندونزی برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری 3 میلیون دلاری نیوزلند به اندونزی برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید