179 داور بدون واکسن و تست کرونا در کلاس های پیش فصل

به گزارش مجله سویگل، بنا بر ادعای یک خبرگزاری داخلی، کمیته داوران فدراسیون فوتبال میخواهد کلاس های پیش فصل داوران را به صورت متمرکز در شرایط سخت کرونایی برگزار کند.

179 داور بدون واکسن و تست کرونا در کلاس های پیش فصل

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، هر سال قبل از آغاز فصل تازه مسابقات فوتبال، کلاس های پیش فصل برای داوران برگزار می گردد. سال جاری تعداد داوران بیشتر شده و به 179 نفر رسیده است.

در شرایطی که ایران شرایط کرونایی سختی را سپری می نماید، کمیته داوران میخواهد کلاس های پیش فصل را به صورت حضوری و متمرکز در یکی از استان های کشور برگزار کند. این در حالی است که از داوران تست کرونا گرفته نشده و بسیاری از آنها هم واکسن نزده اند.

از طرفی، فیفا کلاس های توجیهی برای داوران را به صورت وبینار و آنلاین برگزار می نماید. اکنون این سوال مطرح می گردد که وقتی امکان برگزاری کلاس ها به صورت آنلاین وجود دارد، چرا باید در این روزهای سخت کرونایی حضوری باید برگزار گردد؟ آیا کمیته داوران امکان گرفتن تست کرونا از 179 نفر را دارد؟ اگر یکی از داوران ناقل باشد، در صورت سرایت به سایر داوران چه کسی جوابگو خواهد بود؟

این اتفاق در حال حاضر بیشتر می تواند به ضرر داوران بین المللی باشد که به آنها قضاوت های خارج از کشور هم داده می گردد و اگر دچار ویروس کرونا شوند، امکان قضاوت در دیدارهای بین المللی را از دست خواهند داد.

تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1749

به "179 داور بدون واکسن و تست کرونا در کلاس های پیش فصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "179 داور بدون واکسن و تست کرونا در کلاس های پیش فصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید