82 هزار مقرری جدید برای دریافت بیمه بیکاری راه اندازی شد، 30 میلیون نفر بسته های حمایتی دریافت می نمایند

به گزارش مجله سویگل، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی تاکید نمود: در 3 ماهه نخست شیوع بیماری کرونا در کشور یک میلیون و 52 هزار نفر ماه تحت پوشش خدمات بیمه بیکاری قرار گرفته اند و همچنین 30 میلیون نفر بسته های حمایتی دریافت می نمایند.

82 هزار مقرری جدید برای دریافت بیمه بیکاری راه اندازی شد، 30 میلیون نفر بسته های حمایتی دریافت می نمایند

سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به سوال خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، گفت: بر اساس دستور رهبر معظم انقلاب مبتی بر حمایت از افرادی که تحت پوشش هیچ کدام از بیمه های کشور نیستند، راهکاری را شناسایی و به رئیس جمهور ابلاغ نموده ایم که در جلسه امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا آنالیز می گردد.

وی همچنین اضافه نمود: حمایت از افرادی که در طی دوران شیوع بیماری کرونا بیکار شده و یا مشمول دریافت خدمات هستند شامل 2 الی 3 فرایند متفاوت است و همچنان استمرار دارد.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی تاکید نمود: در 3 ماهه نخست شیوع بیماری کرونا در کشور یک میلیون و 52 هزار نفر ماه تحت پوشش خدمات بیمه بیکاری قرار گرفته اند و همچنین 82 هزار مقرری جدید برای دریافت بیمه بیکاری از اول مهر ماه تا کنون برقرار شده است.

سالاری همچنین گفت: باید در نظر داشته باشیم که در پرداخت مبلغ حمایتی که رئیس جمهور برای 30 میلیون نفر از هموطنان در نظر گرفت و بسته های حمایتی سازمان تامین اجتماعی از افراد بیکار تداخلی ایجاد نگردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1304

به "82 هزار مقرری جدید برای دریافت بیمه بیکاری راه اندازی شد، 30 میلیون نفر بسته های حمایتی دریافت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "82 هزار مقرری جدید برای دریافت بیمه بیکاری راه اندازی شد، 30 میلیون نفر بسته های حمایتی دریافت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید