ایمنی و برطرف دغدغه کارگران برای ما در اولویت است

به گزارش مجله سویگل، رعیتی فرد گفت: حقوق و مزایای کارگران و ایمنی آن ها و کاهش و به حداقل رساندن دغدغه کارگران برای ما مهم است و این مسئله مهم را در جریان این بازدیدها مدنظر قرار می دهیم.

ایمنی و برطرف دغدغه کارگران برای ما در اولویت است

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرنگاران، علی حسین رعیتی فرد معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور نظارت بر حسن اجرای قانون کار و ارائه گزارش شرایط موجود در واحد های مشمول قانون کار از یکی از شرکت های فراوری کاشی بازدید کرد.

رعیتی فرد در حاشیه این بازدید اظهار کرد: اجرای قانون کار و طبقه بندی مشاغل و تشکل یابی برای کارگران و کمیته فنی حوزه ایمنی با یاری کارفرمایان و کارگران تشکیل گردد.

وی توضیح داد: وزارت کار به عنوان یکی از دستگاه های اصلی نظارت بر اجرای قانون کار، آنالیز های لازم را در مراکز فراوریی و صندوق های وابسته پیگیری میکنیم.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت. حقوق و مزایای کارگران و ایمنی آن ها و کاهش و به حداقل رساندن دغدغه کارگران برای ما مهم است و در جریان این بازدید ها مدنظر قرار می دهیم.

رعیتی فرد تاکید نمود: جامعه کارگری 14 هزار شهید در دوران مختلف ایران اسلامی تقدیم کشور نموده است.

وی افزود: امیدواریم که شرایط جامعه کارگری کشور روز به روز بهتر گردد و این جامعه بتواند با کوشش چرخ فراوری ایران اسلامی را به خوبی بچرخاند.

معاون وزیر کار یادآور شد: کارفرمایان باید برای بهبود شرایط کاری و ارتقای ایمنی شغلی کارگران اقدام نموده و با حمایت دستگاه های اجرایی مسئول این شرایط بهتر از قبل گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 2020

به "ایمنی و برطرف دغدغه کارگران برای ما در اولویت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایمنی و برطرف دغدغه کارگران برای ما در اولویت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید