بهترین روش فروش سهام عدالت چیست؟

به گزارش مجله سویگل، به گزارش خبرنگاران، فروش سهام عدالت تا سقف 60 درصد از فردا شروع می گردد اما بعضی از سهامداران تجربه فروش 30 درصد اول را دارند و براساس آن به یکدیگر توصیه می نمایند که از چه راهی برای فروش سهام عدالت اقدام نمایند.

بهترین روش فروش سهام عدالت چیست؟

سهامداران سهام عدالت برای فروش و نقد کردن سهام عدالت خود دو روش قانونی پیش رو دارند که طریق کارگزاری ها یا بانک ها انجام می گردد و همچنین فروش سهام در بازار غیررسمی و به صورت غیرقانونی نیز انجام می گردد؛ اما در روش های قانونی کدام بهتر است؟

بعضی از سهامدارانی که در فروش 30 درصد آن به مشکل برخورده اند می گویند که دیگر سهامداران برای نقد کردن سهام خود از بانک ها استفاده ننمایند، استدلال این گروه ایت است که بانک ها در فرایند فروش و واریز کند عمل می نمایند.

یکی دیگر از موضوعاتی که سهامداران به آن اشاره می نمایند موضوع عدم پاسخگویی بانک هاست که شرکت سپرده گذاری مرکزی نیز بر لزوم انجام پیگیری از سوی کارگزاری های بانکی و غیربانکی تاکید نموده است.

در این خصوص شرکت سپرده گذاری برای 600 هزار نفری که درخواست فروش سهام داده اند اما سهامشان فروخته نشده است به کارگزاری های بانکی و غیربانکی هشدار داد که حتما برای تک به تک این افراد شرح دهند که علت به فروش نرفتن سهامشان چیست؟

براساس پیگیری های خبرنگاران از شرکت سپرده گذاری در مورد عملکرد کارگزاری ها در این دو ماه، کارگزاری های اقتصاد بیدار، سهم آشنا و ملل عملکرد بهتری نسبت به سایر کارگزاری ها دارند و در مقابل کارگزاری های مطلع، مفید، بانک ملی، بانک سپه و بانک صادرات بدترین عملکرد را داشته اند.

در بین سهامداران بعضی نیز از عملکرد بانک ها راضی هستند اما در مجموع تاکید سهامداران بر فروش سهام عدالت به وسیله کارگزاری ها بیشتر از بانک هاست که بعضی از اظهارات مخاطبان خبرنگاران را در ادامه می خوانید:

چرا سهام عدالت را به بانک ها نفروشیم؟

برید تو کارگذاری ها بفروشید خواهشا حداقل یه نفسی میاد ازش .بانک میزی یقه کی رو میگیری اخه ؟

من کارگزاری مفید فروختم با اینکه خورد خورد میریزه ولی بعد از 3 روز که درخواست فروش زدم هر روز داره به حسابم واریز میشه، به بانک فروختن اشتباه محضه

من یکماه پیش به وسیله کارگزاری مفید اقدام کردم برای 30درصد تاالان 5.800 واریز کردن بحسابم، مطمئن باشید کارگزاری بهتره، لااقل اگرمشکلی پیش بیاد یکی هست یقه شو بگیری،

کارگزاری بهتره ….دلیل ..بانک از تاخیر انداختن وجه ما و سود میکنه

منم شاکیم ازبانک ملی 1ریال واریزندادوخوشحال ک فروش نرفته سهام م خداروشکرمیکنم برافروش کارگزاری بهتره

اگر راهی داشت انصراف میدادم واگذارش میکردم به کارگزاری بهتر بود زودتر پول میداد

فعلا که کارگزاری بهتره اگه اطلاعاتتون مشکل نداره کارمزدش کمتر از بانکه

بعدعیدغدیرتاسقف 60 درصد فقط به بانک نفروشیدازطریق کارگزاریها سعدی راحتتره

بعد از شصت روز که تو بانک تجارت فروختم رفتم کارگذاری کیان ثبت نام کردم و از اونجا فروختم تقریبا 20 درصدشو دلخواه به بانک نفروشین عزیزان اصلا

به بانک نفروشید خیلی کند کارها را انجام میدن بفروشید به کارگزاری سعدی کارشون درسته و سریع انجام میدن

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1113

به "بهترین روش فروش سهام عدالت چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین روش فروش سهام عدالت چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید