بیش از 29 هزار نفر در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 1400 ثبت نام کردند

به گزارش مجله سویگل، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا به امروز 29 هزار و 110 نفر در آزمون دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال 1400 ثبت نام کرده اند.

بیش از 29 هزار نفر در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 1400 ثبت نام کردند

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: ثبت نام برای آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال 1400 از یکشنبه 2 آذر آغاز شده است و زمان ثبت نام تا یکشنبه 9 آذر 99 ادامه دار د. ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق سایت اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org انجام خواهد پذیرفت.

وی ادامه داد: همه متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال 1400 برای پذیرش در دوره های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی می توانند با در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی در این آزمون شرکت کنند.

سخنگوی سازمان سنجش اضافه کرد: متقاضیان لازم است که ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه کرده و در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت نام در آزمون اقدام کنند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند.

زرین آمیزی گفت: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال 1400 در روز جمعه 15 اسفند 99 برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1298

به "بیش از 29 هزار نفر در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 1400 ثبت نام کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 29 هزار نفر در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 1400 ثبت نام کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید