تخصیص 3.5 میلیارد دلار ارز برای حوزه درمان

به گزارش مجله سویگل، به گزارش خبرنگاران،سیدحسن قاضی زاده هاشمی بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه افتتاح پروژه های دانشگاه علوم پزشکی گناباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه در شرق کشور به بخصوص استان های خراسان رضوی،جنوبی و شمالی اقدامات خوبی در حوزه درمان اجرا شده که مورد رضایت مردم است.

تخصیص 3.5 میلیارد دلار ارز برای حوزه درمان

وی اضافه نمود: در برنامه ما صرفه جویی اولویت اول بوده که سعی نموده ایم هزینه های اضافی را کم کنیم تا خدمات کاهش پیدا نکند و در این خصوص شاهد اقدامات خوبی مردم هستند.

وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی اعلام نمود: برخی اقلام و اقدامات که در بیمه اضافه بودند و یا اگر حذف می شدند برای مردم ایجاد مشکل نمی کرد را حذف نموده ایم و هم پوشانی بیمه ها نیز اجرا شده و امروز هر نفر فقط یک دفترچه بیمه دارد.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: با توجه به نوسانات ارزی رئیس جمهوری مبلغ 3.5 میلیارد دلار با ارز 4200 تومانی را به حوزه سلامت و درمان تخصیص داده اند که این مبلغ ویژه مراکز دولتی می باشد.

وی تاکید نمود: در هر شرایطی که قرار بگیریم خدمات ما کاهش پیدا نخواهد کرد زیرا ما این شایط سخت را پذیرفته ایم و برای مردم کم نخواهیم گذاشت.

لازم به ذکر است در این سفر وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی کلینیک تخصصی بیمارستان علامه بهلول،کلینک تشخیص و غربالگری سرطان و ساختمان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گناباد را افتتاح و کلنگ بخش جراحی قلب و آنژیوگرافی و بخش سوختگی بیمارستان علامه بهلول را با اعتباری 270 میلیارد ریالی به زمین زد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 22

به "تخصیص 3.5 میلیارد دلار ارز برای حوزه درمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص 3.5 میلیارد دلار ارز برای حوزه درمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید