تم قرمز در دکوراسیون داخلی منزل مسکونی به سبک های مختلف

به گزارش مجله سویگل، تم قرمز در دکوراسیون خانه یکی از رنگ هایی است که کمتر در منازل ما ایرانی ها از آن استفاده می گردد. همانطور که می دانید قرمز یک رنگ قدرتمند و تحریک کننده است که می تواند بسیاری از احساسات و حالت ها را در فضا پخش کند. البته بخاطر همین موضوع که قرمز رنگی قوی و شاخص است، اگر به مقدار زیاد استفاده گردد تقریبا با هیچ رنگ دیگری در دکوراسیون خانه هماهنگ نمی گردد. اما نمونه مدل هایی که در این مطلب با آنها آشنا خواهید شد تم منزل خود را با بکار بردن مقدار بسیار مناسبی از رنگ قرمز طراحی نموده اند تا همچنان فضا برای آزمون و خطا باز باشد.

تم قرمز در دکوراسیون داخلی منزل مسکونی به سبک های مختلف

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

رنگ زرد در دکوراسیون داخلی منزل با چیدمانی مدرن و هوشمندانه

مورد اول آپارتمان مدرنی است که برای یک زوج جوان طراحی شده و از تمی تمام صنعتی و صد البته خلاقانه در چیدمان بهره می برد. اتاق نشیمن خانه پلانی باز دارد و نمایی شبیه به یک انباری بازسازی شده دارد! نمای اتاق نشیمن با قرار دادن مبل راحتی بسیار شیک و ابزار آلاتی متعلق به دوره های زمانی مختلف تزیین شده است. در طراحی این خانه از رنگ قدرتمند قرمز بدون هیچ ترسی استفاده شده تا توجهات را بیشتر به سمت دکوراسیون ویژه این خانه جذب کند.

طرح های جالب اتاق نشیمن متفاوت مطابق مد روز در سال 2016

خانه بعدی زیبایی دراماتیک خود را از ترکیب و تضاد قوی بین بافت های گوناگون در دکوراسیون بدست آورده است. طراحی اتاق نشیمن شامل خطوط ساده و مواد براق و گلاسه(مانند پایه های استیل مبلمان) و پارچه های لطیف برنگ های خاکستری می باشد. همین خطوط ساده در کنار رنگ های خنثی باعث شده نگاه بیینده سریعا برنگ قرمز موجود در گوشه دیوار خانه دوخته گردد که دقیقا وظیفه یک نقطه کانونی مناسب در خانه را ایفا می نماید. تفاوت بین دمای رنگ ها در دو اتاق خانه احساسی از زیبایی دلپذیر در فضا ایجاد نموده که در همان بدو ورود، مهمانان را شیفته خود خواهد نمود.

تم رنگی تیره و خنثی در دکوراسیون داخلی منزل / عکس 2016
منبع: اتاق
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1279

به "تم قرمز در دکوراسیون داخلی منزل مسکونی به سبک های مختلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تم قرمز در دکوراسیون داخلی منزل مسکونی به سبک های مختلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید