فراوری شیلدهای محافظ صورت برای مدافعان سلامت با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی

به گزارش مجله سویگل، یک شرکت دانش بنیان داخلی پیروز به فراوری شیلدهای پلی استر محافظ صورت برای کادر درمان برای مواجهه با بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی شد.

فراوری شیلدهای محافظ صورت برای مدافعان سلامت با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، علیرضا قنبری، مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان درباره محصول فراوریی این شرکت گفت: ما فراورینماینده شیلدهای پلی استر محافظ صورت هستیم، صفحاتی که جلوی صورت قرار می گیرند و با کش به صورت وصل می گردد. این شیلدها می تواند ساعت ها از چشم و صورت پزشکان و پرستارانی که به صورت مستقیم در جریان مداوای بیماران کرونایی قرار دارند محافظت کند تا بدین ترتیب آن ها از برخورد سرفه و عطسه های بیماران که تهدیدی برای انتقال ویروس به آن ها است، در امان باشند.

وی با بیان اینکه این شرکت در حال حاضر روزانه دو هزار شیلد فراوری و آن را در اختیار علوم پزشکی کرمانشاه قرار می دهد، گفت: شیلدهای پلی استر محافظ صورت کار مشترکی از ما و پارک علم و فناوری کرمانشاه با با یک شرکت دیگر است. این شرکت نیز جزو شرکت هایی است که از گذشته در فراوری پوشینه های پزشکی فعالیت داشته است. ما از 20 روز پیش به این شرکت پیوستیم تا کمبودهای مواد اولیه فراوری شیلد در استان کرمانشاه را تامین کنیم. شرکت ما تا 70 درصد محصول شیلدهای پلی استر محافظ صورت را فراوری و سپس تحویل این شرکت می دهد؛ آنها نیز در چمبرهای شوک دمایی، این محصولات را استریل و پک می نمایند و چون دارای GMP فراوری و فروش هستند، فراوری و عرضه محصول را انجام می دهند.

قنبری درباره چشم انداز فراوری شیلدهای پلی استر محافظ صورت در شرکت متبوع خود گفت: ما پیشتر سابقه فراوری این محصول را در شرکت خود نداشتیم اما با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی قصد داریم این محصول را فراوری کنیم و معتقدیم با توجه به اپیدمی کرونا باید برای فراوری این محصول پیش بینی یکساله داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 855

به "فراوری شیلدهای محافظ صورت برای مدافعان سلامت با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری شیلدهای محافظ صورت برای مدافعان سلامت با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید