زالو؛ اشتغالزای کوچک

به گزارش مجله سویگل، یک پشتیبان مشاغل خانگی در خراسان جنوبی با بیان اینکه با پرورش زالوی طبی توانستم به طور مستقیم برای 80 تا 100 نفر اشتغالزایی داشته باشم، اظهار کرد: طرح ملی مشاغل خانگی جهاددانشگاهی یاری بسزایی در معرفی تولیدکنندگان مشاغل خانگی و توسعه کار آنان داشته است.

زالو؛ اشتغالزای کوچک

مسعود بهارشاهی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: چندین سال است که در زمینه تکثیر و پرورش زالو فعالیت دارم.

وی با بیان اینکه این کار به طور مستقیم برای 80 تا 100 نفر اشتغالزایی داشته است و روز به روز بر این میزان اضافه کرده می گردد، توضیح داد: این شغل در واقع طرحی است که می تواند اشتغالزایی بسیاری به همراه داشته باشد.

این کارآفرین بیان نمود: دلیل جذابیت پرورش زالوی طبی، بازگشت سرمایه بسیار مناسب و بازار فروش بکر زالو است.

بهارشاهی باید ارگان ها و نهادهای مسئول تولیدنماینده را به مردم معرفی نموده و زمینه اشتغالزایی هرچه بیشتر را مهیا نمایند.

وی با بیان اینکه دامپزشکی باید در زمینه این شغل با کارآفرینان همراهی و همیاری کند، اضافه کرد: جهاددانشگاهی و جهاد کشاورزی در این زمینه با تولیدنمایندگان بسیار همراهی دارند.

این پشتیبان طرح مشاغل خانگی توضیح داد: یک مشکل عمده در این شغل، تهیه غذای زالو است که متاسفانه دامپزشکی همکاری لازم را ندارد.

رییس هیات مدیره شرکت ابتکار و نوآوری یاقوت کهن با بیان اینکه ادارات ذیربط باید زالو درمارنی را به جامعه معرفی نمایند، اظهار کرد: این طرح در حیطه پزشکی بسیار پرکاربرد بوده و باید کارآفرینان آن برای توسعه کسب و کار خود به استان های دیگر معرفی شوند.

بهارشاهی یادآور شد: شرکت ابتکار و نوآوری یاقوت کهن آمادگی دارد تا به افراد علاقمند، مشاوره رایگان برای ورود به این عرصه کسب و کار را بدهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 32

به "زالو؛ اشتغالزای کوچک" امتیاز دهید

1 کاربر به "زالو؛ اشتغالزای کوچک" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زالو؛ اشتغالزای کوچک"

1 دیدگاه

عادل علوانی 2 شهریور 1400

با سلام خدمت شما
ببخشید چطور میتوانم با اقای بهارشاهی ارتباط برقرار کنم؟

پاسخ به عادل علوانی
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید