قلی زاده: فردا وضعیت مصدومیتم تعیین می گردد

به گزارش مجله سویگل، آقای کی روش هم نظرشان این بود که من فعلا در لیست باشم و امیدوارم بتوانم جواب اعتماد ایشان را بدهم.

قلی زاده: فردا وضعیت مصدومیتم تعیین می گردد

فردا وضعیت مصدومیت قلی زاده معین می گردد

علی قلی زاده یکی از 21 بازیکنی است که باید در اردوی تیم ملی در قطر حاضر باشد اما مصدوم شده و وضعیت مصدومیتش معین نیست.این بازیکن شارلوا می گوید فردا(چهارشنبه) ام آر آی خواهد گرفت و وضعیت مصدومیتش معین می گردد.با این حساب معین نیست که او در بازی های تدارکاتی قبل از جام ملتها حضور داشته باشد: بازی آخر یک بد شانسی بزرگ آوردم البته می توانست از این بدتر هم باشد که در یک صحنه بازیکن مقابل تکل زد و پای من زیر پای بازیکن نهاده شد و آسیب دیدگی پیدا کردم و فردا(چهارنشبه)برای MRI می رویم و فردا خبر دقیق آن معین خواهد شد.

قلی زاده که همراه تیم ملی به جام جهانی رفت اما در لیست نبود گفت: در جام جهانی شرایط من با الان فرق داشت و درست است که بازیکن آخر لیست بودم اما الان احساس می کنم شرایطم خیلی بهتر باشد و البته با این مصدومیتی که پیش رو دارم اگر پشت سر بگذارم شرایطم در تیم ملی خیلی بهتر می گردد و آقای کی روش هم نظرشان این بود که من فعلا در لیست باشم و امیدوارم بتوانم جواب اعتماد ایشان را بدهم.

این بال تکنیکی می گوید: علیرغم کم لطفی ها و بی مهری هایی که نسبت به تیم ملی می گردد شرایط بازیکنان خوب است و همه یک دل و همراه هستیم و این که بیشتر هوای تیم ملی را داشته باشید یک جمله تکراری شده است. اما باز هم تکرار می کنیم. البته اگر بازیهای با سطح بالاتر و بهتر انجام می شد خیلی بهتر بود اما با همین شرایط و بازیها هم فقط یک دل هستیم تا به جام ملتها برویم تا نتیجه ای که در شان و شخصیت ایران هست را بدست بیاوریم.

3-270

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 103

به "قلی زاده: فردا وضعیت مصدومیتم تعیین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلی زاده: فردا وضعیت مصدومیتم تعیین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید