پیش بینی قیمت مسکن تا انتها سال ، بخش مسکن وارد دوره رکود شد؟

به گزارش مجله سویگل، نایب رئیس اتحادیه املاک تهران در پاسخ به این پرسش که قیمت مسکن تا خاتمه سال چه روندی خواهد داشت؟ به خبرنگاران گفت: متوسط قیمت مسکن در تهران حدود 24 میلیون تومان است و پیش بینی می گردد با توجه به شرایط تورمی کشور قیمت مسکن نیز افزایش یابد.

پیش بینی قیمت مسکن تا انتها سال ، بخش مسکن وارد دوره رکود شد؟

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

این اظهارات عقبایی در حالی است که در جدیدترین گزارش بانک مرکزی، متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در تهران در مهرماه به 26 میلیون و 700 هزار تومن رسیده است.

حسام عقبائی اضافه کرد: هنوز معین نیست که تا انتها سال قیمت مسکن چقدر رشد خواهد داشت اما قیمت مسکن تا انتها سال رکود تورمی دارد.

او درباره فرایند خرید و فروش مسکن اظهار کرد: بازار مسکن راکد است و علی رغم افزایش قیمت، خرید و فروش مسکن نسبت به ماه گذشته کمتر شده است.

به گزارش بانک مرکزی در شهریورماه سال جاری تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی شهر تهران به 8.5 هزار واحد مسکونی رسید که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب 6.8 درصد کاهش و 203.7 درصد افزایش را نشان می دهد.

آخرین اخبار حوزه مسکن را در صفحه اخبار مسکن بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1263

به "پیش بینی قیمت مسکن تا انتها سال ، بخش مسکن وارد دوره رکود شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی قیمت مسکن تا انتها سال ، بخش مسکن وارد دوره رکود شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید