خبرنگاران وصول مالیات در کهگیلویه وبویراحمد 30 درصد افزایش یافت

به گزارش مجله سویگل، یاسوج -خبرنگاران - مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان وصول مالیات در استان، سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال 30درصد افزایش یافته است.

خبرنگاران وصول مالیات در کهگیلویه وبویراحمد 30 درصد افزایش یافت

به گزارش خبرنگاران، محمدعلی غفاری روز یکشنبه در نشست شورای هماهنگی دستگاه های مالی تابعه وزارت اقتصاد و دارایی کهگیلویه وبویراحمد اضافه نمود: بانک ها در زمینه وصول مطالبات مالیاتی از فعالان مالی نقش موثری دارند.

وی از بانک ها خواست با ماموران امور مالیاتی در زمینه پرداخت بدهکاری فعالان مالی از محل سپرده های آنان نزد بانک بیش از پیش همکاری نمایند.

غفاری به حذف مالیات شرکت نفت و گاز گچساران اشاره نمود و گفت که وصول مالیات مصوب استان با توجه به نبود زیرساخت های مالی و منابع درآمد زا با محدویت های زیادی روبرو است.

وی از تحقق 94درصدی مالیات مصوب استان در هشت ماه نخست امسال اطلاع داد و اضافه نمود که میزان مالیات مصوب استان بیش از ظرفیت مالی این استان است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیوبه و بویراحمد مطرح نمود: افزایش 30درصدی وصول مالیات در امسال در سایه کوشش مضاعف انجام گرفته است.

غضنفر آرام خواهان همکاری تمام بخش ها با اداره کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد برای وصول مالیات صاحبان درآمد و سرمایه شد.

مدیرکل گمرک کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: از ابتدای امسال تا خاتمه آبان ماه امسال یکهزار و62 تن کالا شامل پودرو عصاره شیرین بیان، انواع محصولات آرایشی وبهداشتی، اسانس زعفران و کالاهای مزایده ای اموال تملیکی استان به ارزش یک میلیون و 822 دلار از گمرک کهگیلویه و بویراحمد به کشورهای آلمان، افغانستان، عراق، سوئیس، فرانسه و آفریقای جنوبی صادر شده است.

وی تاکید نمود: میزان صادرات در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل از لحاظ وزن 31 درصد رشد و از لحاظ ارزش 116 درصد رشد داشته است

منبع: ایرنا
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1356

به "خبرنگاران وصول مالیات در کهگیلویه وبویراحمد 30 درصد افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وصول مالیات در کهگیلویه وبویراحمد 30 درصد افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید