روحانی در صورت رد شدن لایحه بودجه 99 استعفا می دهد؟ ، واکنش عضو هیئت رئیسه مجلس به شایعه تهدید روحانی

به گزارش مجله سویگل، عضو هیات رئیسه مجلس در واکنش به شایعه تهدید رئیس جمهوری به استعفا در صورت رد شدن کلیات لایحه بودجه 99 گفت: جریانی نانش در حاشیه سازی است و با مایوس کردن مردم می خواهند به برنامه های خود برسند.

روحانی در صورت رد شدن لایحه بودجه 99 استعفا می دهد؟ ، واکنش عضو هیئت رئیسه مجلس به شایعه تهدید روحانی

به گزارش خبرنگاران، محمدعلی وکیلی با بیان این مطلب اضافه نمود: همیشه مباحث کمیسیون تلفیق را پیگیری می کنم و در این چند روز نشیندم هیچ یک از نمایندگان به نقل از محمد باقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون رئیس جمهوری ، سخن از تهدید حسن روحانی به استعفا آن هم به دلیل رد کلیات لایحه بودجه سال 99 به میان بیاورد.

وی با بیان اینکه کشور روزهای دشواری را طی می نماید و به همین دلیل بیش از هر زمان دیگر برقراری آرامش در کشور احتیاج داریم، ادامه داد: جالب است در این فضا جمعی که هویت شان هم برای مردم شناخته شده است سعی در ایجاد تنش و هیاهو آفرینی دارند.

وکیلی اضافه نمود: این جمع افراد فرصت طلبی هستند که نانشان در مایوس شدن مردم و حاشیه سازی است، فرصت طلبانی که ابایی از ایراد سخنان نادرست و ناحق ندارند و فقط می خواهند خودشان را تحمیل نمایند.

نصرالله پژمان فر دیروز پنجشنبه پنجم دی ماه در گفت و گویی مدعی شد که در جلسه رئیس سازمان برنامه و بودجه با کمیسیون تلفیق، نوبخت نمایندگان را به استعفای رئیس جمهوری در صورت تصویب نشدن کلیات لایحه بودجه تهدید نموده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 658

به "روحانی در صورت رد شدن لایحه بودجه 99 استعفا می دهد؟ ، واکنش عضو هیئت رئیسه مجلس به شایعه تهدید روحانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روحانی در صورت رد شدن لایحه بودجه 99 استعفا می دهد؟ ، واکنش عضو هیئت رئیسه مجلس به شایعه تهدید روحانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید