کالدرون: بودجه ما از تراکتور و استقلال کمتر است، از ارسال های بلند تیمم خوشم نیامد

به گزارش مجله سویگل، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید از نحوه بازی تیمش برابر تراکتور به جز دقایقی پایانی رضایت دارد.

کالدرون: بودجه ما از تراکتور و استقلال کمتر است، از ارسال های بلند تیمم خوشم نیامد

به گزارش خبرنگاران، گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از شکست تیمش برابر تراکتور، در نشست خبری اظهار کرد: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و من از بازی تیمم بسیار راضی بودم.

او درباره حملات تیمش از جناحین بیان نمود: 5 دقیقه آخر بازی، تیم من سانترهای بلند انجام داد و من از این کار خوشم نیامد. در فوتبال مدرن باید از کناره ها نفوذ کرد. 11 بازیکن تراکتور در زمین خودشان بودند. ما خیلی خوب بازی کردیم. مطمئنا این بهترین راه بود و وقتی فشار روی تیم ما بود باید در عمق بازی می کردیم تا به نتیجه برسیم. ما 85 دقیقه خوب بازی کردیم.

کالدرون درباره طرفداران تراکتور، گفت: آن ها خیلی خوب از تیم شان حمایت کردند ولی تیم ما به چنین فضایی عادت دارد. ما روی یک اشتباه گل خوردیم.

سرمربی پرسپولیس درباره تعویض عالیشاه هم بیان نمود: تمام تعویض های من برای بهبود کیفیت تیمم و افزایش قدرت هجومی بود. تعویض های ما تکتیکی بود. بشار در مبارزه تن به تن پیروز است و موقعیت های بیشتری ایجاد می نماید.

او درباره ترکیب تیمش و بی طروات بودن تیمش هم بیان نمود: من با این حرف موافق نیستم چون خیلی خوب بازی کردیم. تراکتور تیمش را برای قهرمانی آماده می نماید. بودجه ما نسبت به استقلال و تراکتور کمتر است. شاید به خاطر همین است که طراوت نداریم. ما همچنان مدعی قهرمانی هستیم. ما در نیمه دوم خیلی هجومی بازی کردیم و تراکتور هم به دفاع رفت. چون ما به توپ های بلند روی آوردیم. ما می خواستیم هجومی بازی کنیم. تراکتور دفاع و روی ضد حمله برنامه ریزی کرد. آن ها تا توانستند وقت تلف کردند.

خبرنگاری از کالدرون پرسید که آیا او برف تهران را می بیند یا خیر که سرمربی پرسپولیس گفت: ترجیح می دهم به این سوال پاسخ ندهم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 288

به "کالدرون: بودجه ما از تراکتور و استقلال کمتر است، از ارسال های بلند تیمم خوشم نیامد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالدرون: بودجه ما از تراکتور و استقلال کمتر است، از ارسال های بلند تیمم خوشم نیامد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید